Sketches

i love drawing since i was a kid. tp lukisan saya tidaklah cantek. conteng2 pandai lah.
i stil remember during architecture interview for UTM, we were asked to sketch a living room. the interviewer commented, saying i should ambik art, sbb lukisan saya bukan satu garis (yg macam architect selalu drawa lah kot), instead sofa yg saya lukis terlebih seni. huhuu.. utk dipendekkan cerita, saya dpt offer utk architecture, tp memilih advertising instead. dulu, rasa menyesal masih ada, tp saya dah istikharah dulu utk setiap keputusan yg nk dibuat. ada hikmahnye kot, sbb advert and graphic design saya boleh belajar mcm2. (sbnrnye ade sorg kawan ckp, kalo ko ambik architect kena belajar 6 thn, nanti lambat kawen.. hahaha. berdasarkan ayat tuh lah takot nk ambik..)
sketch pelamin dahnia

btw, saya masih berangan2 nk jd arkitek. skrg, dapat design pelamin and gubah bunga.. sangat puas dan teruja especially bila tgk pengantin happy, family pengantin happy.. this is a sketch, i did last 2 years.. ade date kat situ, pelamin dahnia achid, 21july2007.. kejap je masa berlalu kan.. dah ade baby Batrisya dah Dahnia and Achid now, lahir 2 days after my lil’ alrayyan.. lagi few days anniversary dorg 2 thn..

and this is the outcome from the sketch.. heee. i have lots of sketches to share.. insyaAllah fathin akan upload lagi yer..

love,
fathinz
0132002031
fathinzcantique@gmail.com

One thought on “Sketches

Leave a Reply

