{wedding favours} kotak cenderahati v-box hijau

4 thoughts on “{wedding favours} kotak cenderahati v-box hijau

  1. wow.cantiknya ijau putih.nampak unik plak buat kat tmpat tu in malaysia.

    akak could u email me and tell me the quotation for what u did for this couple? the whole expenses?etc

    thanks

  2. salam, akak boleh tak hantar quotation untuk gift box hijau ni.
    1000pcs.and boleh printed nama ker? how to make order?

  3. SALAM PUAN, SAYA SANGAT BERMINAT DENGAN KOTAK DAN BEG KOTAK YANG WARNA HIJAU NI, SAYA NAK BUAT TEMPAHAN UNTUK TUJUAN BIZNES SEMINGGU DALAM 8 HINGGA 10,000 KOTAK. BAGAIMANA UNTUK SAYA HUBUNGI PUAN. SAYA PERLUKAN MAKLUMAN HARGA DAN SEBAGAINYA DENGAN SEBERAPA SEGERA. PLZ EMAIL SAYA TITANSPIRIT78@YAHOO.COM ATAU HUBUNGI SAYA 019 5134763

Leave a Reply

